Český ráj

23. července 2017 v 15:05 | Silwiniel |  Cestuju
Letošní dovolenou jsme s mým milým strávili v Českém ráji. A bylo tam opravdu skoro jako v ráji (jen kdyby v lese nebylo tolik klošů a nebylo takové horko). Ale konec stížností, bylo tam opravdu krásně a výletů jsme si užili dost a dost.

Náš odjezd byl tentokrát luxusní, protože jsme se nemuseli trmácet vlakem, ale vezli nás rodiče mého milého. To znamenalo, že jsme se hned první den mohli vydat na výlet do míst, kam bychom se nemohli bez auto dostat. Za cíl jsme si vybrali Malou skálu. Když jsme dojeli do vesnice, zašli jsme nejdřív na oběd, což bylo dost netradiční, protože jídlo by mělo správně být až za odměnu na konci namáhavé túry. Protentokrát jsme pořadí obrátili a vůbec to nevadilo, v italské restauraci jsem si vychutnala skvělé těstoviny a pak už jsme vyrazili do skal.
Nejdříve nás čekal strmý výstup, který mi dal docela zabrat, ale odměnou bylo krásné skalní městečko se spoustou vyhlídek a soutěsek.

Na protějším břehu řeky se nám poskytl krásný výhled na zříceninu hradu Vranov. Škoda, že jsme tam nebyli, třeba někdy příště. Fotka je taková lehce zamlžená, ale líp se mi to nepovedlo.

Zkusila jsem si trochu pohrát s detaily zvrásněných skalních stěn

Fotky skal se mi příliš nedařily, nebylo zrovna příznivé světlo. Zato tenhle perleťovec mi ochotně zapózoval.

Odpoledne jsme dorazili do penzionu ve Vyskři, kde jsme se zabydleli. K večeru jsme se rozhodli vydat ještě na malou procházku na kopec ke kapličce a dobře jsme udělali, byl odtamtud nádherný výhled do kraje.

Nejdříve jsme se zastavili u krásného novorománského kostela Nanebevzetí panny Marie

Od kostela vede ke kapli křížová cesta

Shora se nám naskytl krásný výhled

Dohlédli jsme na Trosky

Kaple Svaté Anny

Ještě jeden výhled do kraje

Když jsme se obrátili na zpáteční cestu, naskytl se nám zvláštní pohled - dole na louce někdo něco pálil, k obloze stoupal bílý dým a slunce krásně svítilo skrze mraky.

Myslím, že pro dnešek je toho dost, další dny se objeví v následujícím článku.

Mějte se zatím krásně!
Silwiniel

1 člověk ohodnotil tento článek.